Currency Converter

Pivot Points

Tuesday, 1 January 2013

Program Baru - Hubungi Saya



Salam 1 Malaysia diucapkan kepada semua pengunjung Jana Duit Anda.

Disini saya ingin memperkenalkan 1 lagi program yang amat teramat baru. 
dan bagaimana untuk anda menjana pendapatan sampingan dengan begitu mudah.
saya tidak dapat memberikan lebih terperinci disini tetapi untuk lebih keterangan
anda perlu berhubung terus dengan saya di xermduo@gmail.com
dengan program baru ini berkemungkinan besar anda akan tertarik dan ia juga dapat memberikan 1 mafaat pulangan yang menarik menanti anda. Anda berminat boleh terus berhubung terus dengan saya. Jika anda benar2 mencari 1 pulangan yang dapat membantu sedikit sebanyak penyelesaian hutang-hutang anda hubungi saya terus. Jangan malu2 dan segan2 saya sedia membantu. Anda percaya atau tidak terpulang kepada anda sendiri. semua kemahuan dan keinginan adalah ditangan anda sendiri. 
Dengan menanti 21hari sahaja waktu bekerja tidak termasuk Sabtu dan Ahad 
secara automatik terus ke akaun bank anda. lihat....



Untuk menjadi kaya bukan mudah. Untuk menjadi senang bukan senang. ianya semua terletak diatas usaha anda. tetapi program ini tidak perlu mencari org. tidak perlu menjual barang dan tak perlu buat apa apa
ANDA NAK TAHU?? 


Saya tahu anda tertanya2 apakah bisnes tersebut bukan?? 
oklah saya terangkan dari awal hingga ke akhir.
Projek mega yang meletop yang diperkatakan masa kini adalah
KSM atau KOMUNITI SATU MALAYSIA

APAKAH BISNES YANG DIJALANKAN??

Bidang farmasi adalah khusus kepada penyediaan, pengedaran dan penjualan ubat-ubatan seluruh dunia. Penjualan ubat Antipsychotic mencecah USD 14.6 Billion setahun di Amarika. Syarikat-syarikat farmasi terbesar seperti Bristol-Myers Squibb, Eli Lilly, Pfizer, Astra Zeneca dan lain-lain terpaksa melantik 81,000 orang wakil jualan bagi memenuhi permintaan jualan & penyelidikan 4 teras (kaedah) utama telah dipersetujui iaitu Gifting, Detailing, Drug Sample dan Sponsoring Continuing Medical (CME). Untuk kita Komuniti Satu Malaysia yang berpusat di Singapura di rangka untuk memenuhi 4 kaedah tersebut.
Anda dipelawa menyertai program Affiliate ini sebagai pemangkin kepada wawasan seluruh dunia. Dengan menyertai komuniti ini, anda layak menerima tawaran eksklusif ini.

BAGAIMANA HENDAK SAYA SERTAI??

Ianya amat mudah. berikan saya
nama : karim bin rahman
no telefon : 012-5847549
email : karimjutawan@gmail.com
no akaun bank : 152475481524
jenis bank yang anda gunakan : maybank/cimb

APA PAKEJ2 YANG TERDAPAT DI KSM??

Pakej yang terdapat di KSM adalah
1 lot bersamaan RM220,00
Dalam masa 30hari waktu bekerja anda akan mendapat RM300,00
min lot yang wajib disertai 5 lot

1 LOT (RM220) X 5 LOT (MIN) = RM1100,00 (termasuk duit proses)
SELEPAS 30HARI ANDA ANDA AKAN DAPAT RM1500,00

MAXIMUN 50LOT SEHARI
50 LOT (RM11,000,00) (termasuk duit proses)
SELEPAS 30HARI ANDA AKAN DAPAT RM15,000,00

P/S : Setiap pelaburan mempunyai risiko risiko tersendiri. Segala apa yang berlaku adalah tanggungjawab anda sendiri. dari pihak saya tidak akan menanggung segala kerugian anda. Dengan ini pesanan saya PLAY SMART :)

Anda juga boleh melihat Testimoni ini terlebih dahulu





jamuan makan malam dengan ahli ksm













HUBUNGI SAYA SEKARANG

Saya tidak menjanjikan apa apa dari anda. tetapi terletak kepercayaan terhadap anda sendiri.
Anda yang mampu mengubahnya..

Update : 01-01-2013



No comments:

Post a Comment